jobb

Fan vad rörigt allt känns just nu, alla missförstår allt och alla och sen blir alla förbannade på varandra utan att det ens finns nån anledning egentligen! Så går det när tanter som inte förstår sej på datorer men ändå envisas med att hålla på och när förvirrade, bakfulla och förbannade ungdomar inte lyssnar ordentligt, o sen envisas alla med att blanda in mej, vafan är det då?? :O

Aja nu sitter jag iaf på jobbet, och har bajsans ont i magen...Så nu är fan inte jag heller på nåt vidare bra humör, jag känner faktiskt för att dänga till nån men det är nog säkrast att låta bli.
Sitter nu här och lyssnar på lite musik på min mp3, just nu så är det lite skönheten och odjuret :D haha men det är bra, ibland iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0