??

Jag har egentligen inget att skriva här, har jag iofs aldrig haft heller, bara massa skit brukar det bli.
Julen har mest bestått av jobb känns det som (inte bara men nästan iaf) Det bli gött med lite extra pengar sen, 5 storhelgsdagar + några extra vanliga helgdagar har jag fått ihop:D
Trevliga julklappar blev det oxå :) lägger upp lite bilder sen, sitter ju på jobbet nu i vanlig ordning!

Sen blir det väl att dra till farmor och farfar och leka lite frisör när man slutar, jag vet inte hur många jobb jag har egentligen? :P hehe

Satt nu och tänkte att  jag har inte köpt nåt på rean än, men vafan det har jag ju....tre par skor, ett våffeljärn och en eltandborste;) det är ju alltså inte konstigt att pengarna försvinner spårlöst när man sitter och tror  att man inte köper nåt men egentligen köper man en jävla massa saker (dock har jag köpt detta med presentkort jag fick i julklapp men ändå)

Nu ringde klockan, så då va det dax för lite eftermiddagskaffe på jobbet ;)

hejs

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och du tycker jag är dålig på att skriva i min blogg. Hur ofta skriver du? =)

2009-01-17 @ 17:48:45
Postat av: Anonym

Och du tycker jag är dålig på att skriva i min blogg. Hur ofta skriver du? =)

2009-01-17 @ 17:51:01
Postat av: Jennie

Och du klagar på att jag sällan skriver i min blogg. Hur ofta skriver du i din?? :-)

2009-01-17 @ 17:57:06
Postat av: Jennie

Va inte riktigt meningen att skriva det tre gånger..SORRY

2009-01-17 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0