snö snö och ännu mera snö

Guuú vad snö det är, jag har nog inte sett så mkt snö på hur länge som helst, iaf inte så mkt som har legat kvar så länge som det har gjort:) Snö är trevligt så länge det inte blir plusgrader ute, då blir det genast lite mindre trevligt!

Jobbar nu, det har gått ganska bra att jobba med min stukade fot, i fredags kväll hade jag dock jävligt ont i foten när jag kom hem, men nu har jag jobbat två dagar utan större problem! Så den ska nog bli bra snart tror jag.

Och min bantning går finfint, nu är jag nere på 6,5 kg :D så länge det går bra så är det ju bara kul och hålla på.
Jag sitter duktigt och fyller i vad jag har käkat och räknar kalorier varje dag ;) Jag får käka 2000 kalorier per dag, men jag brukar inte komma upp i mer än max 1300, och då äter jag ändå både frukost, lunch, mellanmål och kvällsmat! Precis så som man ska göra :)
Och så fort foten har blivit bra tänkte jag börja träna igen oxå, jag tränar ju gratis genom jobbet så det är ju perfa. Och gymmet ligger bara fem min från jobbet oxå, så det är bara att jag traskar dit när jag har slutat. Ska man hem mellan så är det ju lättare att det inte blir av (säger jag som har sagt hur länge som helst att jag ska gå dit och träna igen, meeen det har fortfarande inte blivit av, men nu har jag ju iaf nåt giltigt att skylla på;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0