sluta gnäll då!

Tja istället för att sitta o gnälla på sitt jobb borde man kanske vara massa glad att man ens har nåt, ja jag gnäller jämt på mitt jobb:P men jag tycker ju verkligen att det är pest!
O jag har fortfarande ont i foten så jag är hemma idag med och imorn, men jag hoppas kunna jobba på fredag, för egentligen har jag ju inte råd att vara hemma alls!! Men nu får man tydligen ta ut en semesterdag ist för att få en karensdag när man är sjuk (om man vill) men det känns ju lite drygt och slösa dom på det...hmm

Jag undrar vad det kostar med städhjälp? för jag skulle verkligen behöva det. Jag HATAR och städa! Just nu ser det mer eller mindre ut som en bomb skulle ha slagit ner här ;) Seriöst, jag har till och med julgranen uppe än, jag tänder dock den inte, jag har bara varit för slö för att plocka ner den:P nästan så man skämms ju...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0