jag är ganska imponerad av mej själv

Ja det är jag faktiskt :) på tre veckor nu har jag gått ner hela 5 kg, och då äter jag ändå mat, men bra mat... jag har till och med börjar käka frukost och mellanmål ;) och det funkar ju tydligen!

just nu håller jag på o tvättar, va tvungen o dra mej upp kl 6 imorse eftersom det va ända tiden som fanns på hela veckan när jag är ledig typ, och jag är verkligen i behov av att tvätta nu ;) Sist jag hade bokat tvättid tyckte jag tydligen att det va skönare o sova ;)
Så nu har jag precis käkat min äckelgröt till frukost o sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå o hänga upp den.

Jobbar kväll ikväll, men vet ej om jag ska åka och jobba, stukade typ foten igår och det gör förbannat ont ska jag säga, och allt är herr einars fel som envisas med att springa framför fötterna på mej, så jag hade ju att välja mellan att trampa på honom eller trampa konstigt, och det blev jääävligt konstigt, hela foten vek sej konstigt, och det gör bajsigt ont. Jag såg nog inte riktigt klok ut imorse när jag försökte ta me till tvättstugan med all tvätt ;)
Och nu ska jag halta mej tillbaka dit för att hänga upp den.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0