varför samla på sej så jävla mkt skit?

Guu vad jag samlar på mej grejer!, jag får snart inte platts själv i lägenheten:S... tänkte börja röja lite här nu, borde nog skaffa sopsäcker och bara häva ner allt skräp, gå ner i källaren med gerjer jag ej anväder men inte vill slänga. rensa ur skafferiet, finns säker gammal skit längst in som har gått ut för år och dagar sen :S MEN orkar jag? hmm näääe! men jag ska, jag måste verkligen!
När älsk slutar hoppas jag att han vill åka till IKEA med mej så jag kan köpa hyllorna som jag vill ha:) och lite mer värmeljus :D *mys*
Tänkte baka en kladdkaka sen oxå till mötet imorgon, så snäll är jag;)

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe, ja bara leta på :)

ja det hoppas jag med. :) kram

2008-09-02 @ 17:47:18
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0