värdelös dag

Hann inte med ett dugg innan jag va tvungen att åke till jobbet, satte klockan på 10 imorse men stängde av och kom inte upp förens ca 11.30, kikade lite på tv innan det var dags att hoppa in i duschen. Stressade som fan för att hinna med bussen sen kl 14 eftersom jag började kl 15, stog på järntorget och väntade på buss nummer 17 som aldrig verkade vilja komma, när jag väl klev av bussen utanför jobbet var kl redan över 15, va bara att börja springa, när klockan var 15.05 öppnade jag dörren till avdelningen. Möter min arbetskammrat i dörren som frågar vad fan jag gör där redan, självklart hade jag ju skrivit i boken att jag skulle ta en timmes komp idag och inte komma förens 16, stressat heeeeelt i onödan alltså, jag har lika stor koll som alltid *suck*
Dom hade gjort smörgåstårta på jobbet idag, det va götti:D så lite glad blev jag ju allt iaf ;)

Får se om jag o älsk ska ut och äta imorn efter jag har slutat jobbet kanske, eller laga mat hemma, får se vad det blir.

Nu borde jag stänga ner här o lägga mej o sova, ska ju upp 5 imorn igen... HATAR och jobba helg! men det blir ju lite mer pengar så man får väl stå ut, fast jag får inte ut mer än ca 13.000 varje månad trotts att jag jobbar varannan helg och ganska många kvällar, det är rätt stört egentligen! men det är ett jobb iaf:)

nej nattinatti nu då!

Kommentarer
Postat av: evie

ja, jag fattar inte det där. nio minuter är ju ingenting liksom!

2008-09-08 @ 13:17:17
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0