söndagen den 14 september

Ganska skönt med lediga söndagar egentligen. Gick inte upp förens 11.30 idag, har kollar på repriserna från veckans Idol, ärligt alltså vad är det för fel på folk? haha. Just nu sitter jag och kollar på repriser av vem kan slå filip och fredrik, va väl sådär måste jag säga! varken bra eller dåligt.
Fint väder idag, men jag orkar inte klä på mej och gå ut, ganska bra väder för fotografering, men jag har ju min kamera på jobbet. Håller på och ska fotografera personalen, chefen vill ha vi ska ha foto på alla som jobbar på avd på en tavla innan för dörren, så att anhöriga kan se vilka som jobbar osv. Jag borde fan få extra betalt för allt jag ska göra som egentligen inte ingår i mina arbetsuppgifter, jag ska lära folk hur självserviceprogrammet funkar (tycker dock att alla andra oxå kan läsa sej till det som jag har fått göra) och jag ska fotografera (fast det tycker jag ju iofs är kul:)

Nej nu ska jag plocka in lite i diskmaskinen, ser ut som fan i köket, inte blivit nåt diska alls i helgen;)

Kommentarer
Postat av: evie

diskmaskin? vafan är det för lyx :o

2008-09-14 @ 16:30:34
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0