mitt hår

alla frågar vad jag har gjort med håret, om jag har vart och klippt mej, men NEEEEJ! jag har inte gjort nånting, det är det som är grejen;P jag ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig, men jag ska ju bara jobba hela kvällen så va fan spelar det för roll egentligen:P Föresten så verkar mitt nya silverschampo fungera finfnt, tycker inte alls att mitt hår ser sådär gult o träligt ut längre *nöjd som tusan*
Sitter nu på rast, har precis skrivit under mina anställningspapper och lämnat ner till chefen, så nu ska bara hon skriva under och lämna upp en kopia till mej så är allt klart sen :D:D:D *woho* ;)
Har oxå fått i uppdrag av chefen att lära halva smh hur vårat självserviceprogram på datorn fungerar, när blev jag nån slags dataexpert då undrar jag? haha... Så nu i eftermiddag har jag setat och visat två st iaf hur det fungerar, känner men rätt så duktig måste jag säga;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0