kladdkakor!

Har precis bakat TVÅ kladdkakor, en med hackade hasselnötter och blockchoklad och en vanlig kladdkaka, den första fick älsk med sig till jobbet:) och den andra ska jag ha med mej imorn till fikat på mötet! va grym jag är ;D
Vi var till IKEA förut, blev sex st nya vinglas, 12 st träramar som jag ska måla svarta och rama in foton i, som ska hängas på väggen:), MASSA doftljus! och två st svarta hyllor som ska sättas upp på väggen ovanför soffan täkte jag, lägger in en bild på den sen när det är uppsatt och klart.
Lite städning blev det ju oxå, fast nu efter mitt bak så syns det knappt:P haha
Tänkte fixa sopsäckar imorn så jag kan slänga alls skräp, slipper det bli så mkt små påsar^^
Det var väl allt jag hade för idag, ska kika lite TV nu innan det är sovadax:)

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0