kaffe och kaka

Nu är jag hemma igen, har vart bora till marieberg och köpt lite mat till einar, så nu blir han en nöjd kanin tills han ser vad det är för mat jag har köpt ;) Jag har börjat med en ny sort som han inte är sådär jättte förtjust i men den ska tydligen vara bättre för honom, men han vänjer sej nog:)
Sen var jag iväg och handlade lite på willys oxå:) inte hänt så jätte mkt idag alltså!

Nu ska jag dricka lite kaffe oxh äta en havrekaka:)

                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Emma

tack :D

ja då det är bra här.

hur är det med dig då?

haft en bra helg?

kram

2008-09-14 @ 22:32:56
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0