jaaaaaaaaaaaaaaaaa! äntligen

Jupp, idag fick jag fast tjänst....det känns så jävla bra :D Även om jag hade precis samma jobba och procent innan, men nu är det MIN tjänst och ingen annas, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAD!!! :D:D:D:D
Och kladdkakorna jag bakade igår var uppskattade, kul kul:)

Sitter och tittar på Idol, nya juryn är ju faktiskt helt ok, jag som redan innan hade bestämt mej för att inte tycka om dom:P hehe... Jag har joooordens huvudvärk idag oxå, det har jag haft hela eftermiddagen :S behöver nog sova tidigt ikväll, det va verkligen jobbigt som skruttan att ta sej upp ur sängen imorse, trotts att jag inte kollade på det sista avsnittet av SATC igårkväll :S ska sova ut imorn iaf, det behövs!...
Huvudvärken blir inte bättre av att titta på en dataskärm så jag stänger ner nu.

hej o natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0