första, andra, tredje

haha har jag tråkigt?
Sitter nu här och väntar på att jag ska åka till jobbet, börjar 14.30 idag så det blir inte såååå lång arbetsdag:)
Ska göra lite kaffe nu, sen blir det duschen innan jag fixar lite mat för att sen dra till jobbet *suck*
O jag är så sugen på att åka till Ikea o marieberg o shoppa, men inte har jag några pengar till det inte:( det är fan inte mkt jag har pengar till egentligen.
Och så ringer dom överallt ifrån och vill att jag ska skänka pengar hit och dit, och det tycker jag absolut att man ska göra om man har pengar över, jag har fan skänkt flera tusen till rädda barnen o sånt där nu, men jag har inte råd längre, så i slutet av varje månad får jag ta ut det jag själv sparar varje månad för att det ska gå. Så ska jag skänka bort mina sista pengar när jag själv inte har nåt?? det funkar inte! ska jag själv behöva leva som en fattig kyrkråtta för att nån annan ska slippa? det är mina pengar som jag har slitit arslet av mej för. Försöker dom o ge mej dåligt samvete nu eller? men NEJ nu får det vara nog, nu får fan nån annan hjälpa till lite oxå som har råd! så sluta tjata på mej!

Kommentarer
Postat av: evie

ah jag hatar de jävlarna som tjatar på en ! nej jag kan inte avvara ett par hundralappar jag får 7500:- att leva på/månad. Gå och fråga nån med hundratusen kronors löner istället!

2008-09-10 @ 16:52:44
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0