förkylning

vaknade idag med jooordens jävla halsont, och jag kände fasen ingenting igår :S Går ju knappt och svälja! Men jag brukar ju alltid bli förkyld nu i september så jag blev väl inte allt för snopen ;)
Har jobbet hela helgen så idag är jag ledig, fyller ju tant nästa måndag och får besök på lördag så jag borde väl egentligen städa lite här, för sen jobbar jag ju hela veckan! Och på fredag ska jag ju göra smörgåstårta och annat så då har jag ju inte tid :D
Aja får se hur det blir, måste kuta till tvättstugan och boka en tvätttid oxå,  måste tvätta innan veckan är slut ju...
Nej nu ska jag kika lite på hem till gården, sen våra värsta år, men efter det ska jag sätta lite fart!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0