Äntligen helg!

Vaknade med nästäppa och en stor klump i halsen, det kändes som det iaf. Fick inte fram mer än nåt konstigt slags pipande ljud när jag försökte säga godmorgon till Einar. Mår verkligen piss idag, men trotts det så har jag faktiskt städat, gjort en mörgåstårta och ska snart tvätta, så jag är väl ganska så nöjd ändå.
Ska snart dra till jobbet (trotts att jag är ledig;) Måste ju ta en bild på min fina tårta eller tårtorna, ska jag göra en rosa prinsesstårta imorn oxå! Och kameran har jag ju glömt på jobbet:P

GRATTIS LILLA SNURPAS oxå, han fyller ju 3 år idag. Min lilla Einar :D han ska fåt nåt smaskigt av mej ikväll, vet inte vad än bara, får väl fixa nåt, en morot med snöre runt kanske, hehe


Kommentarer
Postat av: evie

grattis lilla einar ! :D

2008-09-26 @ 20:22:45
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0