ännu en dag

Var ledig idag oxå, massa gött...Borde egentligen ha städat och tvättat nu när jag har vart ledig, men jag har verkligen inte haft nån lust alls:S Blir jobba imorn igen, tror dock att det blir en kort dag, typ 7-13 eller nåt :D ska ha första mötet denna vecka oxå sen innan sommaren, HATAR verkligen alla möten och skit *ryser* Är bara ledig torsdag denna vecka, ska jobba helgen sen oxå :( *suck*

Var hem till syrran förut och fikade lite, trevligt... lånade hem lite filmer oxå som jag tänkte titta på nån seg kväll här framöver :)
Nu sitter jag och tittar på nån gammal repris av "ett herrans liv "med filip och fredrik, dom är ju helt störda dom pojkarna;)
Sen blir det som alla andra kvällar dubbelavsnitt med sex and the city innan det är dax att krama kudden:)

Kommentarer
Postat av: Emma

tack. :)

hehe, ja jag hade ju det :p

Ahh, hoppas du kommer på ngt mysigt på din lediga dag då :)

Det blir lugnt i veckan, sen kommer min pappa från karlskrona ner påå besök i helgen :)

2008-09-02 @ 12:50:05
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0