trött

Har jobbar hela dagen känns det som, dock va det bara 13.30-21.15 men eftersom jag sov så länge idag så känns det ju så:P Borde ju  kanske sova nu eftersom det blir upp och jobba igen imorn bitti...4.30 ringer klockfan! *hua*
Vi var visst på en båttur i england idag oxå, iaf om man ska tro vad pensionärerna pratar om;) haha. Seriös, idag snurrade dom till det regält måste jag säga;) som tur var så blev ingen sjösjuk iaf:P

Har vart duktig och målat lite ramar idag oxå, köpte små träramar på ikea ist för att köpa svarta nästan likadana för myyyycket mer pengar, så köpte jag svart färg och målade ramarna själv ist, blev finfint måste jag säga :) lägger in en bild på det imorn när det är torkat och klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0