Öl och bowling

Jobbade en extra tur idag, slutade kl 15. Jag var satans så effektiv på jobbet idag, rensade ur garderober och grejade, det är så man ska göra för att få tiden att gå, hann ju knappt blinka innan det var dax att gå hem igen, men det är ju bra:P

Sen var det dax för bowling, träffades utanför strike kl 17.45... Lite mat och öl, va dock ganska så mätt eftersom jag åt lite innan men jag smakade lite iaf:) sen bowling och lite mer öl;)... Men jag måste säga att bowlingen gick bättre än väntat, haha fast någon där va visst tvungen att lära mej hur fan man skulle kast, jag hade ju inte bowlat på sådär 10 år eller så:P men jag kom fan inte sist så jag är nöjd....och jag fick TRE strike :D woho!  OCH lite skoskav, fan vilka stora skor dom har, dom satt ju lixom inte på, dom glappade ju och skavde som skruttan på hälen...Men det var kul iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0