min dag

Jobbade 07.00-15.00 idag, dagen gick fort som fasen:) var både frisör, bagare och vårdpersonal idag;)
Efter jobbet drog jag direkt hem till mamma och pappa för att se om lillebror hade nåt kul o sälja i jultidningarna, men hittade inget, kan ju inte handla bara för att, så rik är jag inte...
Skulle ha följt med Miranda ut ikväll, men kände att det skulle bli för stressigt eftersom hon o hennes syster o några till skulle till stallycktan redan vid 17, o komma senare när alla har druckit några öl är inte så jätte kul, så jag hoppade över..
Åkte hem och gjorde pannkakor ist:D

Maria ringde förut oxå och undrade om jag hade lust att följa med till ullared den 25:e :D och Josefine tycker ju om att shoppa så det va ju självklart, har aldrig vart där heller så det ska bli jätte kul! Dock är det ju lönehelg så det lär ju vara tjockt med folk! men men!
Passade på att snacka lite med Ludde i tele oxå (Marias bebis), han är ju bara för söööt den lilla ungen, bebisar som skrattar är nog det sötaste som finns tror jag, ungen är ju redan ett halvår, fasen va tiden går fort!


Nu blir det lite film, sen sova...hejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte choklad, bara lyxig choklad. Du måste testa den där med havssalt! Inget man äter en hel kaka men en bit då och då!

2008-10-13 @ 20:44:18
Postat av: Mumme

Det är super på gekås i ullared! Skitbilligt var det nu i oktober ni skulle dit? jag önskar jag kunde följa med ..

2008-10-15 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0