En lista va länge sen

1. Vad heter du? Eva Josefine Åberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vill nog heta Josefine
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte?
4. Vilket stjärntecken är du? Våg
5. Vilken årgång är du? -83
6. Vart bor du? Örebro
7. Bott utomlands? nix, om inte hotell några veckor räknas? ;)
8. Flyttat antal gånger? 4 ggr tror jag
9. Vart skulle du vilja bo? jag gillar sverige
10. Vilken skolklass? nej nej, sånt håller inte jag på med längre
11. Vad vill du bli när du blir äldre? fotograf

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
168 cm
2. Hårfärg och frisyr? blont till axlarna, uppklippt och lite lugg
3. Ögonfärg? blå-gröna tror jag nog
4. Mest nöjd med? tjaa mina pekfingersnaglar?
5. Minst nöjd med? mkt
6. Skostorlek? 38-39
7. Glasögon? Nej
8. Gar du några piercingar/tatueringar? piercingar i öronen och näsan, två tatueringar

FAVORITER
1. Filmer? det är ju det där med att minnas namn på saker och ting
2. Låtar? finns mycket bra musk
3. Årstider? Alla är väl bra på sitt sätt, men mest sommar tror jag
4. Mat/dryck? Spagatti och köttfärssås :D
5. Djur?  Jag har ju min lilla Einar "snurpas"
6. Färg? svart och rött
7. Parfym?  Just nu David beckhams
8. Tv-program? Efterlys är alltid kul, Andra avenyn
9. Ämne i skolan?  Men jag håller ju inte på med nånt där säger jag ju
10. Sysselsättning? Jag jobbar väl

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart kavajliknande jacka, eller en grön jacka
2. Vad använder du just nu för skor? lite olika från dag till dag
3. Favoritfärg på kläder? svart, grått eller brunt (tråkigt jag vet, men det är fint)
4. Favoritmaterial på kläder? beror på vad för kläder det är
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Hittade en finfin vinterjacka från ellos som jag mer än gärna skulle vilja ha (kommer nog att skicka efter den)
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika, men mellan 500-2000kr, beror på.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
  Nils hette han
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? en mp3 och lite småpengar
b) Jobbväska just nu? Har jag väl ingen speciell
c) Handväska eller liknande just nu? plånbok, almanacka, pass, mobil, tuggummi, deo, parfym, läppbalsam, fickspegel, tja har antagligen glömt en massa, min väska är full;)
3. Vad är du beroende av? choklad
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? ACO
6. Vad tror du på? spöken
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen?
8. Vad köpte du senast? ÖL
9. Har du nåt husdjur? Ja, kaninen Einar
10. Var bor du? I min lilla två:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0