helgen

va ju i ullared med maria o co i lördags, blev storshopping på gekås:) massa tröjor och linnen, väskor, dukar och gardriner. Lite smågrejer oxå, allt som allt gick nog allt på 1500 ca, trodde det skulle bli mkt mkt dyrare jag!
Va sjukt mkt folk redan 6.30 när vi va framme, vi stog nog 40 minuter i kö för att få komma in på gekås och då va vi ändå ganska långt fram:P och hur det va där inne ska vi inte ens tala om;)
Men det får nog bli en sväng till dit innan jul o fixa julklappar :D

I söndags va jag hemma i hovsta och firade lillebror som fyllde 11 år igår, hade köpt två par tröjor och två blandskivor till honom, bra då bara att han inte har nån stereo och spela skivorna på, men hur ska jag kunna veta att den har gått sönder;) men han får väl låna mamma och pappas så länge!

Idag har det varit en HEMSK dag på jobbet, men om det säger jag inte...orka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0