Äntligen hemma...

...från jobbet, sitter och glor lite på tv, borde snart sova eftersom det är jobba igen imorn bitti.
Fick 500 spänn av farmor o farfar idag, (försenad födelsedagspresent) tack så mkt :D sen fick jag 200 spänn för att jag klippte dom, trotts att jag har sagt miljoner ggr att jag gärna gör det gratis. Men som sagt, farmor är envis...men jag blev ju 700 spänn rikare, behövdes iofs eftersom jag fick ett paket från ellos igår med massa kläder som gick på 1300 kr, och om några veckor kommer ett paket till från ellos med mina stövlar :D

Kommentarer
Postat av: evie

aah men jag ska flytta för att få ner hyran. Är ju fattig nu. :p

2008-10-10 @ 16:41:50
URL: http://movienerd.blogg.se/
Postat av: evie

sen är jag sååå sjuuukt jävla trött på mina grannar! nu kommer jag ju till ett normalt hus med normal trappuppgång.

2008-10-10 @ 16:42:29
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0