Onsdag?

Jag har gått och trott att det va onsdag hela dagen, men det är det väl inte?? Nej jag hinner inte med, det går för fort :O
Ledig idag, vaknade kl 10 av att två tanter ringde på dörren, antog att dom va från jehovas eller nåt så jag öppnade inte, somnade om och vaknade inte förens 13.30 :S Sovit bort heeela min lediga dag nästan, man får ju lite ångest då. Nu sitter jag här och har inte lust till att göra nåt alls, även fast hag har miljoner med saker jag borde göra nu när jag är ledig och har tid! Fan va jag kan känna mej trött på allt ibland!!

Kommentarer
Postat av: evie

ibland måste man bara göra ingenting vet du :p

2008-11-14 @ 17:26:13
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0