Min helg!

Fredag:
Jobbade till 15, kikade lite snabbt på Indiska och köpte ett linne för pengarna jag hade kvar på presentkortet:)
Käkade pizza och kollade film med Magnus! hände nog inte så mkt mer den dagen!

Lördag:
Sovmorgon!! kom nog inte upp förens 12.30:P
Vi drog till marieberg och fixade farsdag-present, tre par strumpor och två triss, bra men fantasi va?;) käkade lite kycklingsallad!
Sen hem och gorde mej iordning för att sen åka till miranda vid 18. Träffade en mkt förvirrad veronika på ica när jag skulle köpa cola och mjölk till drinkarna, haha fanns för mkt olika chipssorter att välja mellen ;)
Lyssnade på lili och sussie och drack drinkar och vin hela kvälla, inte bra och blanda!  nej nej:P  Va ju meningen att vi skulle till björnstugan sen, men så långt kom vi inte, veronika va lite för onykter (josefine oxå) och miranda drog till sitt ex vid 1 tiden ist:P Jag och veronika hamnade på McDonalds. va rörigt det blev nu känner jag:P men det va en trevlig kväll iaf :D

Söndag:
Vaknade med joooordens huvudvärk ;)
åkte till mamma och pappa vid 14, käkat smörgåstårta och druckit kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0