irriterande!

Satt på jobbet idag och pratade med en arbetskamrat om pass och leg o så, mitt har ju gått ut för två år sen och jag har inget annat, men det har ju funkat alldeles utmärkt så här långt! meeeen så när jag kom till bolaget idag och skulle köpa lite vin o sprit till helgen så kände jag på mej att det inte alls skulle gå så bra, och alldeles rätt, han i kassan tittade noga som fan, annars brukar dom ju bara kolla födelsedata och så är det bra sen. Men denna kollade igenom ALLT. Och självklart så stog våran sjuksköterska bakom mej i kön:P haha... Han vägrade inse att jag fyllde 20 för FEM år sen, så det va bara att gå därifrån UTAN vin, men nu har jag mitt vin och min sprit iaf :D
Men som sagt, det är kanske dax att införskaffa ett nytt leg:P Det är ju bra att ha annars oxå;)



Kommentarer
Postat av: evie

vi kanske skulle ta oss samman? jag har visserligen ett giltigt pass (som jag inte kommer utanför sverige på) som håller på att falla i bitar ,.. haha

2008-11-06 @ 21:22:30
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0