Happy Halloween!

Jobbat idag 7-16, gick väl helt ok. Hela helgen blir rätt lugn tror jag, blir nog bara film ikväll...köpte sex and the city filmen idag så jag kikar nog på den, Miranda va ju sugen på att gå ut ikväll iaf, men hon jobbar ju till 21 så jag vettefan! Jag orkar nog inte, ska ju jobba imorn igen...Nej jag är gammal helt enkelt;) det är inte som förr när man va ute, åkte hem o sov nån timme och drog till jobbet! nej nej det går inte:P

Sitter just nu och lyssnar på när einar dricker vatten, mkt irriterande ljud, ibland funderar jag på om han inte gör det bara för att jävlas. Alltid när det är nåt intressant man gärna vill höra på TV:n så sätter han igång, och då är han inte lite törstig heller!

Halloween

Kommentarer
Postat av: evie

vi är nog lite gammla båda två du :p

2008-11-02 @ 17:06:19
URL: http://movienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0