då va den äntligen över

helgen alltså, jobbat fredag, lördag och söndag, går alltid lika långsamt! Jag vill ha semester en månad eller två!!! man borde egentligen få en månad på sommaren och iaf två veckor på vintern... Då skulle man kanske orka med jobbet lite bättre, just nu känner jag mej bara så negativ till allt som har med jobbet att göra, det ska inte vara så, man är ju ändå på jobbet nästan hälften av den vakna tiden!
Och jag som va så nöjd med mina naglar oxå, lyckats få lagom längd och allt, så går en av när jag bytte om på jobbet förut, jag VET att det låter jävligt fjolligt men jag blev jävligt förbannad och det skulle lätt kunna ha förstört hela min dag om det hade hänt imorse! Haha jag får väl sätta en lösnagel på det fingret tills den har vuxit ut igen ;)


Se så fina dom va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0