Vakar

Nu har jag setat vak åt våran lilla farbror hela morgonen, jobbigt som fan är det, man vänjer sej aldrig vid nåt sånt. Han har andningsuppehåll på över en minut nu, får morfinsprutor titt som tätt. Jag tycker så jävla synd om honom :(. Igår dog en av våra andra gubbar, inte alls kul här just nu. Hemskt!! Och nej ingen som inte jobbar här vet vem jag pratar om och jag nämner inga namn eller så, så jag bryter inte alls mot min tystnadsplikt, Ifall någon tänkte påpeka det, jag berättar om min dag på jobbet och inget annat!!!

Solgt och fint ute, då vill man ju helst ut o sola istället för att sitta på jobbet, men jag slutar ju ganska tidigt idag så det går nog ändå ^^
Ska hem och storstäda min lägenhet när jag slutar tänkte jag, behövs verkligen nu, börjar se ut som hej kom och hjälp mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0