sola

solade lite i solariumet på jobbet idag, trodde jag skulle bränna upp mej som jag alltid brukar göra i början..men icke, lite granna röd bara men inte alls speciellt farligt..dom har ju till o med nyss bytt rör...får väl sola lite mer på tisdag^^
Imorn är jag ledig eftersom jag har jobbat hela helgen, ska visst bli fint väder så man kan sitta o sola sej lite på balkongen  oxå:D Tänkte nog dra o träna lite imorn förmiddag med, har nog inte tränat nåt på en vecka nu :S får skärpa mej där! :P
Ska nog gå o lägga mej nu, är trött som en utter, ser i syne gör jag visst oxå...tyckte precis att det såg ut som att det snöade ute :S men jag hade jävligt fel som tur va:P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0