Skärpning

Nu har jag varit jävligt dålig på att blogg ett tag, måste skärpa mej;P
Bantningen går finfint för övrigt:D
Sitter på jobbet o har min som vanligt mkt sega rast...
Farfar fyller år idag så jag ska dit sen efter jobbet, köpt lite vin åt honom...svårt som skrutt o köpa nåt till gamla människor, dom behöver ju aldrig nåt...men vin går väl alltid åt tänkte jag :D hehe
Annar här det väl inte hänt så mkt ovanligt, det mesta är som det brukar förutom att jag har lite pengar över efter räkningar denna månad :D:D:D *woho* ;) men bara LITE!!

 Sitter o lyssnar på musik i mp3:n, måste säga att jag börjar bli jääävligt trött på den nu, måste försöka byta ut lite musik snart nån dag... har ju fan haft samma musik i två år snart, iofs är det 500 olika låtar men ändå, man har ju ändå hunnit lyssna på dom om och om igen ett antal ggr:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0