har tråkigt

Ditt namn: Eva Josefine Åberg
När är du född: 29:e september 1983
Skola eller arbete: Arbetar på ett gruppboende för dementa i örebro
Favoritkroppsdel: På mej själv? öööh ögonen kanske, nej jag vet inte..
Favoritfilm: Finns så många...

Favoritband: Tiamat är bra :D
Favoritbok: Har ingen speciellt favorit
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: blå

McDonalds, Max eller Burger King: inget av dom nu för tiden
Tupp, Höna eller kyckling: En söt liten gul kyckling såklart :)
Favoritradiokanal: lyssnar sällan på radio.
Motto: äsch
Favorit godis: CHOKLAD!!
Favorit uttryck: kötthövve ;)
Favoritlåt: hmm svårt, finns många bra låtar
Favoritspel: spelar typ aldrig spel
Favoritsida: vadå sida?
Sämsta egenskap: att jag kanske blir lite sur utan att veta varför ibland :S.
Bästa egenskap: hör med någon annan

Syskon: Jennie 26 år, Madelene 20 år, Sofie 17 år och Viktor 10 år
Sova eller lana: SOVA såklart!!
Bil eller moped: Jag har varken bil eller moped...men jag har två cyklar;D
Mamma eller pappa: Kan man ju inte välja mellan :P
Hur var ditt senaste förhållande: vadå hur var??
Vad säger du om digimon: Öh nån leksak?
Pokemon då: sånt där lillebror höll på med förr?
Är du trött: usch ja.
Vad har du på dig just nu: svarta mjukisbrallor, svart/vit randigt linne och en svart huvtröja och mina snygga tofflor ;)
Blondin eller brunett: Blondin
Vad tänder du mest på: hmmm.
Skostorlek: 38-39.

När brukar du vakna: beror på när jag lägger mej och om jag ska jobba dag eller kväll...
Kan du slicka dig på armbågen: Haha neeej det går ju inte.
Bästa minnet: studenten, guu så kul den dagen var! men länge sen dock!
Det fulaste det andra könet kan ha på sig: sånna där små äckliga tajta badbrallor, haha får rysningar
Humor: måste man ha ;D
Hur gör man dig glad: ge mej lite choklad så blir jag glad ;)

Biter du på naglarna: Aldrig
Hur många lampor har du på ditt rum: jag har inget rum, jag har en lägenhet och i den har jag 14 st lampor, mörker är inte trevligt :P
Dagens inköp: Nada, än så länge iaf :)
Vilka hårfärger har du haft: först va jag blond tills jag va 17 då blev det rött i några månader, sen blev det mörkbrunt ett tag sen blev det svart i 1,5 år ca...sen blev det blont igen ^^ hehe
Vad är du allra bäst på: det beror på humör
Favoritdjur: min kanin einar såklart :D
Vem älskar du mest i hela världen: min familj såklart
Snö eller sol: SOL
Har du varit riktigt kär: jaoo:)

Spelar du något instrument: har spelat fiol och piano, nu blir det inte så mkt:P
Vem är snyggast: min älsk kanske ;)
Vem vet mest om dig: hmm jag vet inte riktigt??
Vad vill du ha just nu: CHOKLAD och kaffe
Har du några sjukdomar: nej inte vad jag vet iaf
Fobier: småkryp och skogen på natten
Känner du en snygg kille: Absolut :)
Har du körkort: nix pix, men nån gång så:P
Åsikt om jultomten: han är en bluff

Använder du glasögon: nee jag har tydligen bra syn
Hur ser din plånbok ut: den är svart och jätte fin :D fast oftast rätt tom.
Favorittv-program: kollar inte så ofta på TV
När ska du festa nästa gång: bra fråga
Vad köpte du senast: en silvrig hammare med pärlor på från indiska ;) här ska snickras! haha
Hur mycket pengar har du: ca 2000 på kontot kanske
Hur svarar du i telefonen hemma: när nån okänd person ringer svarar jag typ: aah Josefine, när nån jag känner inger svarar jag typ likadant:P
Senast kramat: Älsk.
Vem sov du senast hos: Älsk. 
Stjärntecken: vågen

Varm favoritdricka: kaffe och oboy
Säger ofta: "men ditt jävla kötthövve" ;)
Saknar du någon: jodå

Hur känner du dig nu: Seeeg.
Kan du laga mat: beror väl på vad jag ska laga!
Vad tycker du om fötter: fötter är äckliga
Är du smart: Ja det tycker jag nog!! haha
Snarkar du: njae jag vet inte?
Är du aktiv i skolan: jag går inte i skolan
När och varför grät du senast: nån vecka sen när jag kollade noga i spegeln och såg att jag hade rynkor runt ögonen, fast det har visst alla så då blev jag glad igen :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0