Ge mej en ny dator!!

Fan vad jag hatar min dator, den hänger sej o vägrar göra som jag vill, jag är så förbannat trött på den nu. JAG SKA SKROTA DEN JÄVELN! tråkigt att den inte är avbetald än bara o jag har inte råd med nån ny :( ååh jag bli helt puckad på datajäveln :@

Sitter på jobbet nu, är redan trött på detta o det värsta har inte ens börjat än :S *SUCK*
Jag behöver verkligen semester nu, jag orkar verkligen inte med detta. Vrånga otrevliga jävla pensionärer är inte precis vad jag känner för just nu.
Jag vill ha ett KUL jobb där jag tjänar massa pengar, för man blir visst lyckligare av pengar som folk påstår att man inte blir. Men det är fan inte kul o slita arslet av sej var o varannan dag o jobba varannan helg o sen måste man vända o vrida på varenda krona i slutet av månaden för att det ska gå. ÅÅÅH VAD JAG HATAR DET! Jag vill oxå kunna shoppa det jag behöver o vill ha utan att få ångest över det för att jag egentligen inte har råd.
Någon som har ett bra jobb till mej så är du välkommen att höra av dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0