ännu en lista :P

VEM
Vem är i rummet med dig? jag är ensam. 
Vem fick du sms av senast? lillasyster madde
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? min lägenhet
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? min älsk såklart
Vem önskar du att du var med nu? se ovan

VAR
Var är din telefon? i sovrummet
Var är din mamma? haha det vet väl inte jag?
Var sover du? I min dubbelsäng.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? minns inte vart den är köpt
Var åkte du senast bil? igår från syrran o hem till mej
Var i ditt rum är du? I mitt vardagsrum i soffan.


VAD
Vad åt du senast? en macka med ost
Vad drack du senast? Loka Päron.
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig :P
Vad är den närmaste saken som är blå? en tallrik
Vad har du på fötterna? Ingenting, möjligen lite smuts.
Vad är din favoritfärg? Röd och svart
Vad är din favorithemsida? Min blogg såklart :D
Vad hör du just nu? Tv'n.

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? Några veckor sen kanske.
När träffade du din pappa senast? igår
När duschade du senast? Igår eftermiddag.


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? Jo det har jag nog.
Sovit i någon annans säng? Jao.
Hånglat på en bio? haha nae det tror jag inte, jag går på bio för att se film, inget annat ;)
Hånglat i skogen? Japp.
Kört över hastighetsgränsen? nääe jag kör inte bil
Målat om ditt rum? näe eller jo när jag bodde hemma hos mamma o pappa
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Jo...
Sovit i en säng med någon av samma kön? jodå;)
Sett någon dö? jooo några ggr
Varit på ett plan? Jao.
Sovit till tre? ja guuú ja.
Älskar eller saknar någon just nu? Både och.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0