Påsk

Nu har jag jobbat hela påsken detta året oxå, jag har nog inte varit ledig påsk på en 4-5 år :(... men det blir ju pengar :D ska shoppas när lönen kommer :P
I fredags sa en arbetskamrat att man skulle ställa om klockorna på söndag (idag)...Vilket jag glömde bort, kom på det imorse när klockan var 5.45 lagom till jag skulle dra till bussen.. Då fick jag panik o ringde snutt som låg o sov för att han kanske skulle kunna köra mej till jobbet:P men ååååh så fel, va ju inte alls nu den skulle ställas om, jag fick nära på hjärtstopp eftersom man inte kan komma för sent på helger o jag skulle ha raporten med natten+att jag väcker folk som ligger i lugn o ro o sooover!
Så när jag insåg att det va fel dag så tog jag det lugnt igen, vilket ledde till att jag fick kuta till bussen ist, jag tog det lite för lugnt:P men jag hann precis!
Så nu sitter jag på jobbet med jorden nackspärr, vett i fan hur jag låg i natt :S

Har precis bakat en chokladkaka till min lilla tant som fyller hela 96 år idag :D Ska garnera med grädde och päronhalvor sen till kaffet i eftermiddag, blir finfint! Klippte och rullade håret på henne igår, fixade naglarna, satt på henne finaste klänningen, lite smink och fina örhängen, blev jätte fin, nästan så jag vill sätta in en bild på henne:P men det får jag ju inte! bara o hoppas nån kommer och hälsar på henne idag då när jag har ansträng mej så^^ haha

ÅÅÅÅH jag vill ha massage, jag så förbannat ont i nacken, kan inte titta åt höger och kan inte titta uppåt :@ *suck*
men det får jag väl klara mej utan som alltid:(...
Jag vill ha mat, blev ingen mat igår efterso jag jobbade hela dagen, så nu är jag jävligt hungrig. Blev ju lite rörigt imorse så inte blev det nån frukost heller...bara 4.5 timmar kvar till jag får åka hem :D

Nu ska jag sova några minuter innna jag ska börja jobba igen.

 hejs!

Kommentarer
Postat av: evie

Haha va rolig du är josse !

du får se till att äta bättre, inte bra att missa frukosten .. speciellt inte med ett jobb som ditt !

2008-03-24 @ 17:19:18
URL: http://movienerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0