Nu så...

...var det ju ett tag sen jag bloggade, har egentligen inte så mkt att skriva om men jag måste ju förr eller senare:P
va ledig idag :D.... va iväg och fikade lite med maria, marre o jörgen, marias mage bara växer o växer...typ en vecka kavr till bebisen kommer nu :D spännade värre!
Sen va jag iväg o köpte en tant tidning till farmor som ligger på sjukan efter att ha opererat höften....va liiite orolig där att folk skulle tro att det va jag som skulle ha tidningen hahah:P men jag köpte lite bananer o tantgodis med för att folk förhoppningsvis skulle fatta:P men man vet ju aldrig...

iaf nån jävla fotpall blev det inte...räkningar på 11 000 spänn, blev inte mkt kvar av lönen :( *buhu*
hoppas på bättre nästa månad :P

Kommentarer
Postat av: evie

hur kommer du upp i räkningar för 11 000 ?!

2008-03-07 @ 08:21:20
URL: http://movienerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0