Diskmaskin

Nu jävlar har jag köpt en diskmaskin :D
Bara o hoppas att det går o instalera den, måste ju vara nån pump som pallar o pumpa avfallsvattnet upp eftersom jag ska ha den i ett skåp under diskbänken, sånt tänker ju inte jag på att fråga i affären helle.. men det löser sej nog, om inte annat får jag väl fixa en hink o ställa på golvet som vattnet kan rinna i, så får jag tömma hinken sen, allt är bättre än att diska för hand:P haha
Nu står den iaf i hallen och väntar på att pappa ska komma o hjälpa mej :) får dock vänta tills i helgen!

annars har jag inte gjort ett jävla dugg idag, ska leta reda på alla räkningar o skriva in dom på internetbanken nu tänkte jag, hoppas det inte blir fööör dyrt bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0