för fint väder

ja det är för fint väder för att jag ska sitta inne och blogga ju:P Men nu börjar det bli lite kallt ute o jag har inget bättre för mej så:P
en lista :D

Skriv ditt namn utan några A:n.
Josefine

Är du singel?
nixpix

Vad är / var ditt favoritämne i skolan?
Bild såklart :)

Vad borde du göra just nu?
Gå ut med Tessa (hund)

Är du kär i någon just nu?
jahadå

Kan du blåsa bubblor?
Haha jo det kan jag väl.

Kan du nå dina fötter med raka ben?
det vet jag inte, sitter så bra o tänker inte prova just nu

Kan du vifta med öronen?
tänk för att jag kan det :)

Kan du skruva tungan?
Nee

Har du någosin velat bli läkare?
Nej jag tror faktiskt inte det.

Tror du på Gud?
Nej!!  jag tror bara på spöken ;)

Har du någonsin velat bli brandman?
Nej

Vad drack du senast?
nån apelsin/mango saft tror jag

Vad tittade du på senast?
tittar på ernst just nu ;)

Vem pratade du med senast på telefon med?
mamma

Vem ringde dig senast?
Se ovan.

Vem sms:ade dig senast?
Maria

Har du några tatueringar?
2 st, en i nacken och en på höger överarm armen, i höst blir det en till på vänster underarm :D

Har du rakt eller lockigt hår?
slite smålockigt om jag inte gör någe med det, men oftast är det rakt eftersom jag brukar platta det :P

Är du glad?
ja det är jag väl

Är du piercad någonstans?
öronen och näsan

Vad har du för planer ikväll?
titta på tv o sova

Hatar du folk som ljuger?
hatar och hatar, men jag gillar dom inte

Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?
lite blandat är bäl bra?

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Blonda tror jag.

Vad vill du bli när du blir stor?
Fotograf :D

Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?
njaaae vet inte riktigt

Har du någonsin varit helt förkrossad?
har jag väl

Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?
Jo...

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
finfint

Tycker du om ditt liv?
ibland, ibland inte

Vad är din favoriträtt?
spagetti o köttförssås *mumma*

Vad är din favorit kärleksfilm?
vet ej

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
mina ögon tror jag

Förlåter du eller glömmer du?
Försöker förlåta, försöker glömma. Går vidare, men saker finns alltid i bakhuvudet.

Har du mest kill- eller tjejkompisar?
hmm tjejkompisar

Hur länge har du haft bloggen?
sen januari i år tror jag?

Har du någonsin masserat någon?
Jao.

Vad är du rädd för?
äckliga småkryp, och mörka ställen, skogen på natten

Har någon försvunnit ur ditt liv?
joo :(

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?
Jo...

Önskar du att du var kändis?
aldrig

Önskar du att du var kille?
ansolut INTE

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
nej, om det inte råkar spelas på radio nån gång...

Tycker du att killar borde få krama tjejer bakifrån?
ja varför inte??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0