Träning

Nu ska jag börja träna igen, har inte styrketränat på 4 år:S Får ju styrketräna gratis genom jobbet :D
Sitter på jobbet nu igen, kör delad tur idag oxå 7.00-21.15, går ganska bra tills man kommer hem och känner hur jävla trött man är, hehe, Och idag kör jag ju hela dagen utan uppehåll, det ända är min timmes rast jag har nu...
Gör allt för att slippa komma hem och se hur stökigt jag har, då måste jag ju städa...Men det får jag väl ta atg i imorn...

I helgen har jag hjälpt älsk och fixat lite i lägenheten som han nu äntligen har fått färdig målad och tapetserad, finfint blev det! Så nu vill jag med ha nya tapeter i min lägenhet:P
Jag behöver lite nya blommor oxå, mina börjar bli lite halv vissna, inte så jätte fint då va. Men det får vänta tills lönen kommer, bara en vecka kvar nu :D Då måste jag köpa lite nya olgefärger oxå, börjar ta slut... Sen behöver jag att par nya skor, får se om jag  har råd med det, antagligen inte :( kanske om jag snålar resten av månaden:P
Nej nu ska jag sova lite här så jag orkar jobba igen *suck*

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0