Suck

fan jag som skulle upp tidigt idag för att ringa till studievägledaren o höra hur jag ska göra med psykologin och social omsorg, har ju missat ett studieområde i varje kurs...hoppas på att jag inte ska behöva göra om hela kurserna...måste ta tag i detta nu, får ju lite mer lön när jag är färdig utbildad sen...men han hade ju bara teletid mellan 8-9 idag och jag vaknade ju inte förens 12.30 när maria ringde och väkte mej:P får ringa imorn eller på måndag ist...

Varför ska jag få alla galna psykopater efter mej? orka med...Puckon!!!

Annars ska jag väl upp på stan idag och fixa den sista presenten till syrran, som jag skulle ha fixat i måndags egentligen, men som jag va för slapp för att göra då:P
NU ska jag göra lite kaffe och käka frukost innan jag ska dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0