städa

Jag borde egentligen städa hemma här nu...börjar se ut mer eller mindre som ett bombnedslag:S har inte orkat brytt mej...men jag får se, sen kanske:P

åkte hem till älsk igår kväll vid 21 och hjälpte honom flytta alla möbler till mitten av rummen så dom kan tapetsera om idag :D ska bli kul och se hur det blir sen, det va ju inte direkt vackra tapeter han hade innan:S skrikiga mörkblåa i sovrummet, mörkgröna i vardagsrummet och rött i hallen ( vilket iofs är fint, men dom luktar ju så av tobaksrök), sen skulle dom måla om taken och i klädkammaren oxå...usch klädkammaren har dom säkert haft som rökrum eller nåt, väggarna och taken är ju alldeles gult o brännmärken på väggen, illa isf när det finns en balkong, inte sååå jävla jobbigt och gå ut där eller? aja skit samma, nu ska han iaf äntligen få ordning efter sanrt ett år !!!

Annars så blir det nog ganska lugnt idag, ska gå till tvättsugan och se om det finns nån tvätttid som passar oxå, missade förra eftersom jag tyckte det va skönare och ligga kvar i sängen:P men nu behöver jag snart tvätta INNAN kläderna hinner ta slut, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0