stackars människa!

Då va man på jobbet och bråkar med dom gamla igen ;P har min rast nu, orkar inte sova så jag sitter här ist!
Pratade med min arbetskamrat vid kvällsmaten förut, hon berättade massa om sin son, hans ex-fru o barnbarnen hit och dit, vilken jävla soppa säger jag bara...haha blev alldeles seg i hövvet av att höra på det :O Vill inte skriva om det här, men fyf*n stackars människa!

Känner mej lite hungrig nu, käkade en morot förut men den blev jag ju inte speciellt mätt på. Får väl dricka massa vatten så känns det väl bättre, o jag ska fan inte äta nån sablans kaka eller nåt:P
Haha jag är ju friskvårdsombud på min avdelning så jag måste ju börja äta bra o röra mer på mej mer om jag ska passa in bland dom andra ;) jag ska fixa band med lite gymnasikmusik till min avdelning så ska vi ha morgongymnasik innan vi börjar plocka upp dom gamla på morgonen, får se hur populär jag är efter det :P
Men det är jävligt skönt faktiskt, man blir inte så stel, vi hade det på mitt gamla jobb ett tag...man kan väl prova iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0