rörigt värre!

shit vilken dag på jobbet, så rörigt har det nog aldrig varit förr. Dåliga tanter, hela släkten var hos henne o alla skulle fråga saker, läkaren va uppe o kollade pensionärerna, en annan tant skulle iväg till akutrunkten, dessutom jobbade jag med en vikarie som är 70+ och själv jävligt förvirrad, så egentligen hade jag ju 10 pensionärer själv och ta hand om:P
Nu är iaf dagen äntligen slut o jag har kommit hem. Borde diska men jag orkar inte nu
Vi va o kollade älsks lägenhet igår, den va ju lååångt ifrån klar, så han får nog bo hos mej hela veckan ;) (hoppas JAG iaf) hehe, vi ska väl åka dit sen när han har slutat o kolla om dom har kommit nån stans, borde ju ha fått upp tapeter i nåt rum iaf, eller målat åtminstånde, jag vettifan hur lång tid det tar, man måste kanske vänta med tapeterna några timmar efter att man har spacklat  (stavas det så?)o så? har ingen aning jag! det visar sej väl^^

Nu ska jag äta ett äpple tror jag, lite trött på morötter just nu:P blev en till frukost iaf^^
Ikväll äter vi väl tacosresterna som blev kvar från igår, brukar räcka två dagar...
Ååh satt o räknade på hur mkt räkningar jag har denna månad, är REDAN uppe i 11 000, o då kommer det antagligen några fler, det är ju bara i mitten av månaden än så länge...ska betala 1500 till CSN, nu börjar dom jävlarna kräva tillbaka lånet :( sen bytte jag mobilabonemang till telia oxå, så nu fick jag en hög räkning därifrån på 1000 spänn, är väl nån öppningsavgift antar jag, har ju iaf inte ringt för 1000 på två veckor...o en massa andra räkningar:S fattigt denna mådan oxå *suck* + att jag ska köpa present till älsk som fyller den 20 mars...tur att jag jobbade lite extra förra månaden då, annars hade det aldrig gått ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0