Negerbollar

eller heter det chokladbollar? Iaf så blev jag himla sugen på det förut :) måste nog göra några nån dag:P


Är inte alls trött, och det är bara skit på tv:n *suck*
Shit ni skulle se mina hårtoppar, pinsamt va slitna, har nog inte varit o klippt mej sen i november/december nån gång tror jag:S är nog dags nu, men jag har nog inte råd, om jag inte vågar testa nån billigare frisör denna gång, 360 spänn är kaske lite dyrt för att bara toppa håret några cm, ser ju likadant ut fast lite lite kortare bara. Det borde ju vem som helst klara o klippa, inget omständigt här inte:P Snart bara fem dagar kvar till löning :D

Jag vill ha en ny tatuering, men jag vet inte riktigt vad än, jag drömde att jag gjorde nån på foten här nån natt, men jag minns inte vad jag gjorde, kanske va nåt jätte snyggt:P haha linus på linjen skulle jag vilja ha, men vart skulle man kunna göra en sån så det ser snyggt ut, lite svårt och placera en sån? hmm jag får fundera lite mer på det...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0