Mycket intressant ;P


En lista som tydligen säger hur svensk man är!:P


[ ] Ditt efternamn slutar på -son. - neee heter Åberg ju
[X] Du känner någon som har samma förnamn som du. jodå
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du. Nej det tror jag inte iaf
[ ] I din familj är ni 2 barn. -Nee 4 st
[ ] Du bor i villa. -Inte nu längre
[ X] Du bor i en tätort. -Jag bor i stan?
[ X] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. -Mamma är 48 och pappa 51, så nästan då:P
[X] Dina föräldrar har gift sig. -jopp
[X] Din mamma är yngre än din pappa. -ja hela tre år
[ ] Din pappa heter Lars. -Nee
[ ] Din mamma heter Anna. - Nee men min lillasyster heter Anna i andranamn:P
[X] Din familj har en Volvo. - Ja mamma oxh pappa har en
[X] Din familj har en silvergrå eller röd bil. - röd
[X] Du har tillgång till Internet hemma. - JA
[X] Du har egen mobiltelefon. -JA
[X] Du har ett eget rum. -Jag har en hel lägenhet för mej själv :D
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger. -Jodå
[X] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. -jopp
[ ] Du har varit i Grekland. - Nix
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger. -har nog aldrig vart där
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 ggr. - Nej tack och lov
[ ] Din familj har en husvagn. - nee
[ ] Ingen av dina föräldrar röker. - haha dom "feströker "bara (typ varje dag då isf) ;P.
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan. - hmm nee
[X] Du har husdjur. - EINAR världens sötaste kanin:D
[ ] Du får månadspeng. - nej jag är vuxen och får lön :P
[X] De flesta i din familj är blåögda. -jag tror nog det
[X] Du äter McDonalds. - det händer väl då och då
[ ] Du följer Melodifestivalen ibland. -nej det vat tag sen:P

Multiplicera dina X med 3 får du din procent!

Vafan jag är bara 45 % svensk:O men vad jag vet så är både mamma o pappa svenska? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0