morötter

Har börjat käka morötter:D har hört att man lättare blir brun när man solar om man äter mkt morötter...sen är det ju nyttigt oxå:P Nu bantar jag ju o motötter är ju väldans bra då...
Köpte en påse förra veckan o den är snart slut...ska skala några o ta med mej till jobbet sen...
Dom har ju bytt rör i solariumet på jobbet nu med så jag tänkte gå ner o se om det finns nån ledig tid sen, bara inte för sent, eftersom det ligger nete i källaren...Gillar inte att  vara där nere på kvällarna, mörkt som fan ju...Jag fattar inte varför dom måste envisas med att ha så mörkt i alla källare, och svaga lampor så det knappt blir nåt ljus alls:S *usch*

gullplutt åkte till arvika idag, skulle på det där jävla rallyt som är i helgen *suck* :P
men själv ska jag ju jobba så det gör inte så mkt...
Ska väl ta o sätta upp håret o så nu så man inte får skäll av chefen sen, hehe

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Arquess

Halloj, såg på msn, nu äntligen, att du hade en blogg också. Så jag smygkikar och lägger in den på min bloggroll.
Ang morötter så är det sant att man blir lättare brun, men brunfärgen blir mer åt det lite gula hållet, lite som mörk orange. Kanske bara på ljushåriga och röda, men jag tänkte bara varna att den möjligheten finns. Morötter är dock väldigt nyttigt ändå så fortsätt knapra du. ;-)

2008-02-09 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0