mitt hår

Nu har jag äntligen lyckats få hyffsar långt hår igen, men jag känner att jag borde gå till frissan och klippa mej, Det börjar ju bli lite slitet i topparna:S... men dom tar ju så jävla mkt varje gång, säger jag nån cm så blir det nån dm ist, så jag vågar inte riktigt gå dit...väntar denna månaden ut iaf...haha iofs har jag ju inte ens råd nu så det är ju bra med det:P

sitter här o käka frulle, macka och kaffe...en morot sen oxå så blir det finfint
ska väl hoppa in i duschen snart, ska ju iväg hem till mammsen och pappsen sen oxå, eller syrran och syrran är det väl, det är ju dom som har/fyller år:P
Ikväll kommer gullplutt hem oxå :D då ska jag v'äl hjälpa honom flytta undan lite möbler och så...han ska ju ÄNTLIGEN få omtapetserat och målat i sin lägenhet!! Är ju bara ett år sen dom lovade att han skulle få det första gången :S ÖBO verkar ju inte ha nån större koll på hur dom ska sköta sitt jobb *suck*
Jag skulle oxå vilja ha lite nya tapeter här, är lite mkt gult tycker jag, även om det är fint, men man behöver väl kanske inte ha gult överallt...hmm men det är några år kvar innan jag får nya taperet!

nej nu ska jag hoppa in i duschen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0