MASSA hår!

Rensade avloppet i duschen igår, jävlar va mkt hår!, borde nog göra det lite oftare:P haha
Borde göra rent avloppet i handfatet oxå, vattnet rinner undan lite sakta nu, men det vet jag inte riktigt hur man gör?  Och golvet måste jag torka av, måste boka tvätt tid, men egentligen har jag inte lust att göra nåt av det :S

Ledig idag, sov nog till 13 eller nåt, har varit en heeemsk vecka, körde delad tur i måndags...så då va man ju lagom trött vid 19 sådär...en timme innan jag skulle sluta så dog våran lilla tant på jobbet, precis vad jag kände för då, prata med ledsna anhöriga o tvätta o fixa döingar:( Sen kunde jag inte sova nåt den natten, bara ligger o tänker o tänker massa, borde byta jobb!

Nu sitter jag här med en stoooor hög med räkningar, vettefan om jag ens har pengar till alla dom här *suck*
Blir ytterligare en fattig månad, jag som har fått löneförhöjning, dom pengarna märker jag inte ett skit av :(
O jag har ont i magen och mår bara skit, gaaah! orka!!!


Kommentarer
Postat av: evie

ja!

josefine, vill du bli min... fotograf?

Hahaha, det vore helt perfekt jue!

2008-02-21 @ 16:29:34
URL: http://movienerd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0