lista

Kontakten med min kvinnliga sida:

♥ Köpt en hårfön
[x]
jo men det va några år sen, men den funkar bra
♥ Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
JAA?
♥ Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
Ja det är trevligt, men det är roligare o shoppa själv:P
♥ Pratat känslor...nykter [x]
Det har jag väl?
♥ Skrattat under en romantisk komedi [x] 
hehe ja!
♥ Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
Han på andra sidan motorvägen är finast ;P
♥ Ringt upp en person utan konkret syfte [x] 
Hahah usch ja, flera ggr om dagen:P
♥ Funderat på namn åt mina barn [ ]
hmm ne
♥ Insett storheten hos Barbra Streisand [ ] 
va?
♥ Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
Aldrig, vettigare än så är jag väl?
♥ Druckit cosmopolitan [ ]
ne
♥ Läst cosmopolitan [x]
i nåt väntrum nånstans kanske
♥ Sett ett avsnitt av "sex and the city" [x] många, men det va mest förr
♥ Sett två avsnitt av "sex and the city" [x]
se förgående svar
♥ Känt mig sugen på en kopp te [ ]
Hatar te
♥ Känt glädje över att få blommor i present [x]
Blommor är väl alltid trevligt
♥ Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
Hm andra ser inte det romantiska i det jag gör, så jag vet inte?
♥ Blivit arg utan anledning [x]
Jag har nog det, men jag kan inte hjälpa det ibalnd...
♥ Gråtit någon gång efter du fyllt 9 år [x] Är jag onormal då?
♥ Brytt mig om H&M:s val av modell [ ]
♥ Insett storheten i Linda Skugges krönikor [ ] Aldrig läst.
♥ Kramat en kille [x] massor
♥ Dansat [x] Det har väl alla nån gång?
♥ Veta vad en plattång är [x] Har två!
♥ Du har en O.C-låt som ringsignal. [ ] neee

Kontakten med min manliga sida:

♣ Ljugit om hur mycket jag har druckit [x] nån gång kanske
♣ Beställt en blodig stek [ ] nej fyy
♣ Läst en biltidning [ ] då har jag väl bättre saker för mej...
♣ Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
Har väl spikat upp tavlor för fan, borrat har jag väl oxå gjort några ggr...rätt duktigt faktiskt ;)
♣ Styrketränat [x] jodå, men det va några år sen...borde börja igen
♣ Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon
visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon
var snygg [ ] hmm nej
♣ Sagt att något, som var på gränsen att få mig att
gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[x] tror jag väl
♣ Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ]
Inte ens en minut
♣ Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [x]
jaa
♣ Läst en bok av Jan Guillou [x] ondskan har jag väl läst
♣ Läst ett nummer av Slitz [ ] icke
♣ Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [ ] nee
♣ Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ] ööh nej
♣ Gått på en Ulf Lundell-konsert [ ] nej inte det heller
 * Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x] nån gång kanske, men jag är inte så mkt för att slåss, inte nykter iaf!!
♣ Diskuterat bröst [x] ja nån gång
♣ Gjort lumpen [ ] Nej
♣ Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [ ] Men har gjort det
♣ Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ] har inget körkort:O
♣ Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ] jag har aldrig besökt en pissoar:P
♣ Lagat någonting på egen hand [x] Klart jag har
♣ Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [ ] haha nej
♣ Tävlat i att dricka öl [x] usch ja, fast medt tequila
♣ Påpekat hur otroligt bögiga Westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [x] det har jag nog nån gång
♣ Druckit Jack Daniels [ ] Tror inte

Kvinnliga: 16/25

Manliga: 9/25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0