Jobba o jobba

Nu sitter man på jobbar o har den meningslösa rasten, känns bara drygt o ha rast när man slutar 13...ONÖDIGT!, men men...ganska lugnt på jobbet idag, inte så mkt mer än det vanliga!
Tänkte jag skulle söka lite semester nu till söndag, skulle visst fira lillasyster madde som fyller 20 den 6/2 o lillasyster sofie som fyller 17 den 11/2. Så jag hoppas jag får, annars får jag väl bli sjuk eller nåt:P

Ska iväg till farmor o farfan o leka hårfrisör sen efter jobbat:D syrran ville visst bli klippt oxå, hon som fyller 20 imorn...haha hon kanske skulle vänta med klippningen tills efter, man vet ju aldrig hur det blir:P men det är ju på egen risk så^^ Fast det brukar ju iofs bli ganska bra!!

Nu ska jag lägga mej i soffan här o sova en stund, är nog lite trött ändå...fan jag har fått svårt o sova på nätterna ibland, jag som alltid har haft lätt för att sov? vad händer? jobbigt värre!!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0