god morgon

shit va trött jag är, sitter här o väntar på kaffe...
jobbar kväll idag, 15.00-21.15 *suck* ska jobba hela helgen sen oxå:S men helgenrna brukar gå rätt fort, bara man har saker och göra hela tiden, men det brukar inte vara några problem:P

Jävlar va det blåse i natt:S mina lyktor på bakongen har blåst ner(dom satt fast med ståltråd) o balkongmöblerna har blåst omkull, haha dom jag aldrig tog ner i källaren i höstas, får väl se om dom är hela sen i vår:P  eller sen när det SKA vara vår, det är ju typ vår nu så jag vettifan, snart är väl allt omvänt, så vi har snöstorn vid midsommar och 25 grader varmt vid jul:P hehe

Ååååh jag hittade en jätte jätte fin tröja på indiska i veckan, en svart, som jag SKA ha, ska skriva in räkningarna på internetbanken nu så får jag se hur mkt pengar jag får kvar efter allt, några 100 borde det iaf vara. Och så vill jag ha några nya mjukisbrallor oxå, men jag hittar ju aldrig några fina, inte för att dom behöver vara så jävla fina eftersom jag bara brukar ha sånna hemma, men ändå, man kan ju syna ut genom fönstret kanske, haha...
Annars så va denna ganska fin:) bara 198 kr från H&M
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0